כיצד לכתוב תוכן (אפקטיבי) לאתר אינטרנט

כיצד לכתוב תוכן (אפקטיבי) לאתר אינטרנט

כתיבה של תוכן איכותי זו בדרך כלל אינה משימה פשוטה כלל וכלל. כאשר רוצים לכתוב תוכן שימשוך את קהל הגולשים ויגרום לו להתעניין, צריך לקחת בחשבון לא מעט דברים אשר עשויים להשפיע לחיוב או לרעה על האופן שבו הגולשים יקבלו את הטקסט שלכם. בסופו של דבר עליכם להבין שטקסט הוא בעצם צירוף של מילים רבות. מילים אשר יוצרות משפטים, פסקאות ומאמר לאחר מכן.

בכדי להקל עליכם ולעזור לכם לכתוב תוכן לאתר אינטרנט בדרך היעילה והנבונה ביותר, אנו נמנה במאמר הבא את הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון לפני כתיבה של מאמר לאתר אינטרנט. אנו סבורים ובטוחים שיישום של הטיפים שנמנה עשוי להועיל רבות עם בקיאות הכתיבה שלכם והאופן שבו הטקסט שבאתר שלכם ימשוך את הגולש הפוטנציאלי שקורא את הטקסט שרשמתם.

פסקאות קצרות – לגולשים באתרי אינטרנט אין בדרך כלל סבלנות לקרוא פסקאות ארוכות ומסורבלות, על כן אנו ממליצים לשים דגש על כך שאתם כותבים פסקאות שבדרך כלל נעות בטווח של שתיים עד חמש שורות, כאשר רובן ינועו על הגבול של הארבע שורות. כך הקורא ירגיש הרבה יותר בנוח לקרוא את הטקסט שאתם רושמים, במקום שיאלץ לוותר על קריאת הטקסט מטעמי חוסר נוחות. 

מילות קישור – חשוב מאוד שתעשו שימוש לעתים דחופות במילות קישור, שכן הן עוזרות לנו ולקוראים שלנו להבין טוב יותר את הטקסט שנכתב על ידכם. שימו לב שאתם ממקמים את מילות הקישור בדיוק במקום בו הן צריכות להיות, כך הקוראים של הטקסטים שבאתר שלכם יהנו מקריאה של טקסט יותר נוח ונעים. מילות קישור הן בעלות כוח להפוך טקסט סתמי לטקסט הרבה יותר נעים לעין וקריא, כך שאל תמעיטו בחשיבות שלהן.

פיסוק – הקפידו על פיסוק תקין, כך שהטקסט שיופיע באתר שלכם יהיה מובן ככל שניתן על ידי הקוראים שלכם. רבים לא יודעים, אך לעתים שינוי קטן של פיסוק עלול לשנות באופן מהותי את משמעות המשפט ולגרום לחוסר הבנה של הקוראים את הטקסט של הכותב. בכדי להיות בטוחים שהטקסט שלכם יהיה ברור ככל שניתן והקוראים שלכם לא יסתבכו בעת קריאתו, אנו ממליצים לוודא ולהיות בטוחים שכל הפיסוק המצוי בטקסט שלכם ממוקם במקום הנכון ונעשה בו שימוש בצורה הנכונה ביותר.

כתיבה למען קידום אתרים – כאשר כותבים תוכן לאתר, מומלץ לוודא שאתם רושמים תוכן שיתאים לכל תהליך של קידום אתרים. כך לדוגמה, על הטקסט להכיל את מילת המפתח שאתם מעוניינים לקדם בצפיפות טבעית אך כזו אשר תגרום לגוגל ומנועי החיפוש האחרים להבין על מה מדובר בטקסט ומה מילת המפתח המרכזית בה. שימוש במילות מפתח בטקסט זו אחת הדרכים המרכזיות והמוכחות ביותר בתחום של קידום אתרים.

תגובות

תגובה

אודות

אורי שקד, חייט תוכן, כותב ומאהב, קופירייטר מקצועי ובשלן חובב. אני כותב למחייתי ומבשל להנאתי, לפעמים חושב שזה היה צריך להיות להיפך. מתעסק עם המילה הכתובה ומקווה שהיא תתעסק איתי בחזרה יום אחד. בעלים בחברת keyword למתן שירותי תוכן לארגונים וחברות. בעל הפרעת כשף וריכוז וחובב טלוויזה מושבע. לא יכול לסבול חום ולחות וסובל כשקר. בעל בלוג אוכל הרחוב "אורי שקד | אוכל בעמידה"- www.theredman.co.il

השארת תגובה