שבעה טיפים מעולים לכתיבת בלוג עסקי יעיל – חלק ב

שבעה טיפים מעולים לכתיבת בלוג עסקי יעיל – חלק ב

כמו שהבטחתי, הנה המשך הטיפים לכתיבת בלוג עסקי יעיל: (רוצים להיזכר בארבעת הראשונים? הנה הקישור שאפילו עובד- קליק

טיפ#5: ארגנו היטב את תוכן הבלוג בהתאם לפלטפורמת הרשת

הבלוג מספק לכם כלי כתיבה אלגנטי וידידותי למשתמש. למעשה, מדובר במיני מערכת ניהול תוכן. הקפידו להשתמש בבלוג מתוך מטרה מסוימת. חשבו על הקטגוריות הנוספות שתרצו לכתוב עליהן בהמשך הזמן. האם יש מילות מפתח שאתם צריכים להשתמש בהן כדי שהלקוחות הקיימים והפוטנציאליים ימצאו אתכם? צרו קטגוריה לביטוי. תנו כותרת לכל פוסט והשקיעו מחשבה במילים שאתם בוחרים לכתוב בכותרת. אם אתם מצטטים מומחה או מותג, אל תשכחו לציין את שמם בכותרת… בדרך זו, הבלוג שלכם יכול להופיע בתוצאות מנוע החיפוש לצד אתרים המופיעים בדירוג החברות העולמי.

כתיבה לרשת האינטרנט = כתיבה לקריאה מהירה:

מומלץ להשתמש בכותרות משנה, דגשים, פסקאות קצרות, גרפיקה אם צריך

לסיכום, הקפידו להבליט ולתמצת מילים כדי לגרום לגולשים לקרוא את התוכן שלכם. זכרו – כשאתם כותבים “פחות”, אתם שומרים על הבלוג שלהם רענן, מעודכן ופחות מאיים לכתיבה (במיוחד כשיש לכם עוד מיליון דברים לעשות).  

טיפ#6: פרסמו בלוג חדש לפחות פעם בשבוע, הכי טוב פעמיים-שלוש בשבוע

נחזור רגע להמלצה בטיפ #2: כתבו בתדירות גבוהה כדי להקפיד לפרסם תוכן מעודכן. ככל שתפרסמו יותר פוסטים, כך תצרו יותר תוכן. כל פוסט או בלוג חדש נחשב כדף אינטרנט חדש, לכן, אתם מגדילים את הסיכויים שמנועי החיפוש ימצאו את הבלוג שלכם. תדירות ועקביות הן מילות מפתח. דרך אחת להכריח את עצמכם לכתוב בתדירות גבוהה יותר היא להשתמש בפונקצית הטיוטה של תוכנת הבלוג שלכם כדי לשמור ידיעות מעניינות או כתובות URL מסקרנות. כשאתם נתקלים במשהו מעניין שאתם רוצים לכתוב עליו, פתחו את הבלוג וצרו טיוטת בלוג. תנו לטיוטת הבלוג כותרת זמנית. חזרו בזמן מאוחר יותר, כשיש לכם 20 דקות פנויות לכתוב פסקה קוהרנטית.

טיפ#7: אל תשכחו לכלול את פרטי יצירת הקשר שלכם

תתפלאו כמה בלוגרים שוכחים לעשות זאת! זכרו תמיד שהבלוג שלכם עלול לצוץ במנוע החיפוש של גוגל אצל עיתונאי או לקוח פוטנציאלי. הטמעת המידע אודות פרטי יצירת הקשר אליכם בתוך תבנית הבלוג שלכם תסייע למעוניינים בכם להרים את הטלפון או לשלוח דוא”ל .

בונוס

חשוב שתיהנו בזמן שאתם כותבים את הבלוג. בין אם אתם כותבים בלוג המיועד ללקוחות חדשים, כדי ליצור חשיפה במדיה או כדי להתחיל שיחה עם לקוחות קיימים וחברים, אין ספק שתגלו שכתיבת בלוג היא פורקן יצירתי. במהלך הזמן תמצאו את עצמכם עוסקים בנושאים מורכבים יותר או בסוגיות שמעולם לא חשבתם שיעניינו אתכם. הכי חשוב שתתקדמו לאט ובהדרגה בכל פרסום בלוג ומי יודע? הבלוג יכול להפוך אפילו לספר, ולא סתם ספר –  רב מכר.

111H

תגובות

תגובה

אודות

אורי שקד, חייט תוכן, כותב ומאהב, קופירייטר מקצועי ובשלן חובב. אני כותב למחייתי ומבשל להנאתי, לפעמים חושב שזה היה צריך להיות להיפך. מתעסק עם המילה הכתובה ומקווה שהיא תתעסק איתי בחזרה יום אחד. בעלים בחברת keyword למתן שירותי תוכן לארגונים וחברות. בעל הפרעת כשף וריכוז וחובב טלוויזה מושבע. לא יכול לסבול חום ולחות וסובל כשקר. בעל בלוג אוכל הרחוב "אורי שקד | אוכל בעמידה"- www.theredman.co.il

השארת תגובה