כיצד לכתוב אימיילים שהלידים שלך ירצו לפתוח

כיצד לכתוב אימיילים שהלידים שלך ירצו לפתוח

האם גם אתה מתקשה בכתיבת מיילים שימשכו תשומת לב? אל דאגה – אתה לא לבד. לא שצרת רבים חצי נחמה אבל נו,שויין…

“הגביע הקדוש” של השיווק במייל מזדקק לביטוי מפתח אחד – אחוזי פתיחה. כולנו מנסים לכתוב מיילים שיפתו אנשים לפתוח ולהקליק עליהם. הדבר אף מאתגר יותר מאז השינוי שג’ימייל הכניסה בממשק החדש שלה המחלק את המיילים לפי קטגוריות. משווקים רבים מנסים לפצח כל הזמן את נוסחת הקסם שטמונה ביצירת קמפיינים במייל שיגרמו לאנשים לא רק לפתוח אותם אלא אף להמשיך לקרוא אותם ואף להניע אותם לפעולה. לא קל אבל אפשרי מול שפע הגירויים אליהם חשוף המשתמש. 

יש הרבה דרכים שונות  ליצירת מייל מוצלח, למרות שהצלחתך בסופו של דבר תלויה במה שהקהל הרחב מחפש. לא משנה איזה סוג מייל אתה כותב, יש כמה שיטות מומלצות ליצירת מייל אטרקטיבי.

הנה 7 טיפים שיעזרו לך ליצור מיילים שלידים ירצו לפתוח:

קצת עבודת מחקר-

באמצעות שימוש בגוגל אנליטיקס  באתר שלך תוכל למצוא נושאים ומילות מפתח שהיו פופולריים בעבר. רוב הסיכויים שאלה נושאים שהמבקרים שלך מתעניינים בהם וירצו לדעת יותר עליהם. בחן כמה שורות נושא, שחק עם הצבעים, הנעה לפעולה, אלמנטים ויזואליים ועוד, כדי להבין מה עובד הכי טוב ומה לא.

השתמש בשם אמיתי בשליחה

נסה להמנע בכל מחיר משימוש בכתובות “NO REPLY” – במקום, השתמש בשמך האמיתי ליצירת קשר אישי עם הקוראים. בנוסף, שימוש בשם אמיתי יוצר תחושה, כי מאחורי הכתובת עומד שם ומוניטין. חשוב לגרום למיילים שלנו להיראות פחות אוטומטיים ויותר אחד על אחד.

תהיה אישי

אנשים מקבלים המון מיילים בכל יום. עדיף שתעניק לקורא תחושה שהמייל שהוא קיבל הוא מייל מחבר בניגוד לעוד מייל מחברה מסחרית. ע”פ צוות השיווק של Hubspot, מיילים אישיים מקבלים 14% יותר בהקלקות ו- 10% יותר ביחסי המרה. בנוסף, נסה לכתוב בגוף שני, כדי שהפוקוס יהיה על הקורא ולא עליך. הקורא שלך רוצה לדעת מה הוא ירוויח אם ימשיך לקרוא את המייל.

צור תוכן מושך

גוף המייל הוא המקום שלך להוכיח את עצמך! הקורא שלך הקליק ומוכן לראות מה יש לך להציע לו. וודא לסנכרן בין המחקר שלך למטרות של הקורא- אל תהיה גנרי. דאג להכיר את קהל היעד שלך ולהתאים את התוכן ישירות אליו. עליך לייצר רלוונטיות, בין אם זה מתבסס על שיחה קודמת או רכישה שהתבצעה לאחרונה. המבקרים יעריכו את החיבור וקרוב לוודאי ימשיכו בקריאת המייל.

וודא שהמסר ברור – 

השתמש בשורות מודגשות, בולטים, הנעות לפעולה ברורות, תמונות ופסקאות קצרות, כדי לשמור על המייל שלך בר רפרוף. ככל שהמייל שלך יהיה יותר קל לקריאה, כך קיים סיכוי גדול יותר שהמבקר באמת יקרא אותו.

סיים בחתימה פשוטה

אל תעמיס בחתימה שלך תמונות אחרות או מידע נוסף שהקוראים לא זקוקים לו. שמור על זה פשוט- כלול את פרטי ההתקשרות שלך ולינקים לפרופילים שלך ברשתות החברתיות.

השתמש בפונט פשוט וטקסט בשחור לבן –

בלי להתחכם ובלי לחפש עיצובים יוצאי דופן. הגש את התוכן שלך בצורה פשוטה ומעוצבת בצורה נקייה. אל תעמיס תמונות ומשחקי טיפוגרפיה מיותרים, תן לתוכן שלך להיות במרכז תשומת הלב של הקורא. המייל שלך הוא לא תיק העבודות שלך ורק התוכן (המעולה) שלך צריך להיות המלך.

תגובות

תגובה

אודות

אורי שקד, חייט תוכן, כותב ומאהב, קופירייטר מקצועי ובשלן חובב. אני כותב למחייתי ומבשל להנאתי, לפעמים חושב שזה היה צריך להיות להיפך. מתעסק עם המילה הכתובה ומקווה שהיא תתעסק איתי בחזרה יום אחד. בעלים בחברת keyword למתן שירותי תוכן לארגונים וחברות. בעל הפרעת כשף וריכוז וחובב טלוויזה מושבע. לא יכול לסבול חום ולחות וסובל כשקר. בעל בלוג אוכל הרחוב "אורי שקד | אוכל בעמידה"- www.theredman.co.il

השארת תגובה